Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] błąd przepustnicy? ECU? czy coś innego? gaśnie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] błąd przepustnicy? ECU? czy coś innego? gaśnie

    Zamieszczone przez greg44
    Były przypadki, że antena magnesowa spadała i najczęściej wybijała tylną szybę.
    Pod warunkiem, że ją kabel utrzymał.
    Były przypadki, że się kawałek urwał i...

  • #2
    [O1] błąd przepustnicy? ECU? czy coś innego? gaśnie

    Witam! Przeszukałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi.
    Posiadam Octavie 1.6 benzyna 99r.
    Podczas odpalenia zauważalne są nierówne obroty silnika, ale to tylko chwile po rozruchu.
    Po wstępnym rozgrzaniu silnika i przejechaniu parunastu kilometrów zapalają się kolejno kontrolki ABS, Airbag, poziomu płynu hamulcowego.
    Wtedy zauważalny jest również spadek mocy, światła przygasają, wariuje wskaźnik prędkościomierza. Na chwile pomaga przygazowanie.
    Po czym zapala się cała choinka kontrolek i auto gaśnie, na dobre.
    Nie możliwe jest ponowne odpalenie. Nie działa nawet rozrusznik.
    Udaje się to tylko przy użyciu kabli lub drugiego akumulatora. Coś - odcina, gubi, przestaje ładować prąd.
    Po wizycie w serwisie wykryto 3 błędy w komputerze:
    Throttle idle regulator switch
    Engine ECU signal blocked
    Throttle element. (throttle house)
    Czy przepustnica może być odpowiedzialna za wyładowanie, nieładowanie akumulatora i te wszystkie symptomy poprzedzające zgaśnięcie?
    Jak na razie wymieniłem alternator, kable zasilania, świece wraz z tzw. fajkami.
    Proszę o pomoc w tej kwestii gdyż pracuję za granicą i zależy mi na trafnej opinii.
    Z góry dziękuję!!!

    Komentarz


    • #3
      Może to regulator napięcia, idzie z byt duży prąd lub zbyt mały, i w najgorszym ecu spaliło, ew jest zabezpieczenie przed spaleniem, czego przyczyną zgaśnięcie auta, a zbyt mało prądu powodowało złą prace podzespołów elektrycznych . Taką sytuacje miałem w hondzie tylko mi przeładowywało a regulator tak nagrzało ze chłodniczka się odkleiła problemy z abs, światłami,
      itd.
      Motocykle są wszędzie

      X11 Green

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Goralx11
        Może to regulator napięcia, idzie z byt duży prąd lub zbyt mały, i w najgorszym ecu spaliło, ew jest zabezpieczenie przed spaleniem, czego przyczyną zgaśnięcie auta, a zbyt mało prądu powodowało złą prace podzespołów elektrycznych . Taką sytuacje miałem w hondzie tylko mi przeładowywało a regulator tak nagrzało ze chłodniczka się odkleiła problemy z abs, światłami,
        itd.
        Jeśli chodzi o kontrolki to poprzedzają tylko to co zazwyczaj się dzieje czyli zgaśnięcie auta. zauważyłem, że im więcej prądu zużywam podczas jazdy tym szybciej to sie dzieje. np. zgaśnięcie auta, parenaście sekund opóźniło wyłączenie świateł czy ogrzewania.

        [ Dodano: Nie 27 Paź, 13 11:07 ]
        no i wyjaśniło się, serwis Toyoty chciał wymienić przepustnicę i komputer na szczęście nie dałem sie wpuścić w maliny i kolejny elektryk stwierdził, że to ewidentnie wina alternatora. pomimo, że był nowy okazał się niesprawny

        Komentarz

        POWRÓT NA GÓRĘ
        Pracuję...
        X